.::راه بینهایت‏::.

سکوی پرواز تا بی نهایت

.::راه بینهایت‏::.

سکوی پرواز تا بی نهایت

فیلتر شکن توپ!

خیلی وقت بود دلم می خواست وارد این سایت بشم!اما چه کنم که فیلتر شده بود!فیلتر شدنش هم تقصیر خودم بود!کارهای من باعث شد که دروازه دلم فیلتر بشه.کلی تلاش سرچ کردم تا یه چیزهایی دستگیرم شد.آدمیزاد اگه خدا که ناظر اعمالش هست رو فراموش کنه یه کارهایی می کنه که یه فیلتر سیاه دور دلش رو میگیره و از ورود انوار الهی به دلش جلوگیری می کنه. اونوقته که دلش میشه یک قبرستان تاریک که توش انسانیت و شخصیتش رو خاک کردن! بگذریم...!

آدرس فیلترشکنی که گفتم توبه دات کام هست.وقتی واردش شدی لینک الهی العفو یادت نره!کلیک که کنی تمام محدودیت هابرداشته میشه!فقط یه شرط داره اونکه دیگه کاری نکنی که فیلتر بشی!فرصت رو از دست ندی چون تا یه سنی می تونی به این فیلتر شکن مراجعه کنی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد